Változás a Polgármesteri Hivatal munkarendjében




Tisztelt Nyáregyházi Lakosok!
Az energiafelhasználás csökkentése érdekében 2022. november 1. napjától-átmeneti jelleggel, a téli fűtési időszak végéig-a Nyáregyházi Polgármesteri Hivatal hétfőn és kedden a szokásos munkarendben, szerdán pedig 12:00 óráig működik a köztisztviselők jelenlétével; szerda délután és a további napokon “home office” munkarendben történik a feladatellátás, ekkor a Hivatal zárva tart.
A személyes ügyintézés lehetősége a következők szerint alakul:
Hétfő: 9.00-12.00 és 14.00-18.00 óráig
Kedd: 8.00-12.00 és 14.00-16.00 óráig
Szerda: 8.00-12.00 óráig
A Hivatal működése a zárvatartás ideje alatt is folyamatos, azonban kizárólag e-mailben, vagy telefonon van lehetőség kapcsolatfelvételre az alábbiak szerint (telefonos kapcsolatfelvétel esetén a 29/690-180 központi szám hívásával, valamint a mellék megadásával kell kiválasztani a keresni kívánt ügyintézőt):
Rácz Krisztián |
Veresné Kisvári Tímea |
Gábrischné Dézsi Krisztina |
Rizmajer Jánosné |
Monori Józsefné |
Bálintné Kocsis Klaudia Kunné Kovács Judit Zinger Miklós |
A bevezetőben jelzett időszakban a Családsegítő és Gyermekjóléti Szolgálat gondozója a polgármesteri hivatalban – annak home office által nem érintett napjain – tartja ügyfélfogadását.
Együttműködésüket köszönjük!
Zinger Miklós
jegyző
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni