Pénzügyi vezetőt keresünk!




A Nyáregyházi Polgármesteri Hivatal munkatársat keres pénzügyi vezetői munkakör betöltésére.
Ellátandó főbb feladatok
- Nyáregyháza Önkormányzatának költségvetési előirányzat tervezési és gazdálkodási, pénzügyi beszámolási és könyvvezetési jogszabályban rögzített feladatai.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
- határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
- napi 8 óra, teljes munkaidő
Feltételek:
- magyar állampolgárság,
- büntetlen előélet,
- a 368/2011. Korm. rendelet 12. §-ban meghatározott feltételeknek való megfelelés,
- önkormányzati pénzügyi, gazdálkodási igazgatásban szerzett legalább 1-3 év gyakorlat.
A pályázat elbírálásakor előnyt jelent:
- CGR ügyviteli program, és a MÁK programok felhasználói ismerete és gyakorlata.
Jelentkezni Nyáregyháza jegyzőjénél (Nyáregyházi Polgármesteri Hivatal 2723 Nyáregyháza, Nyáry Pál út 35.) 2023. április 5. napján 12.00 óráig lehet. A munkakörrel kapcsolatos részletes felvilágosítás a 29-690-181 telefonszámon kérhető.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Postai úton, a pályázatnak a Nyáregyháza Nagyközség Önkormányzata címére történő megküldésével (2723 Nyáregyháza, Nyáry Pál út 35. ). A postán megküldött pályázatnak a pályázati határidőig meg kell érkeznie. Kérjük a borítékon feltüntetni a pénzügyi vezetői pályázat megnevezést.
A jelentkezéshez csatolni kell:
- önéletrajzot a 45/2012.(III.20.) Korm. rendelet 1. sz. melléklete szerint
- motivációs levelet
- iskolai végzettséget tanúsító okiratok másolatát
- három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítványt, vagy megkérésének igazolását.
Bérezés: a közszolgálati tisztviselőkről szóló törvény alapján.
A jelentkezések elbírálása a benyújtási határidőt követően nyolc napon belül megtörténik, mely után az állás azonnal betölthető.
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
A munkaviszony 3 hónap próbaidővel létesíthető. A pályázat kiírója a pályázat eredménytelenné nyilvánítási jogát fenntartja.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni