2019.03.24, vasárnap
  • Nagyítás
  • Kicsinyítés
  • Általános
  • Akadálymentes változat

Tájékoztatás igazgatási szünetről

Nyomtatóbarát változatKüldés email-benPDF változat

Értesítjük Tisztelt Ügyfeleinket, hogy Nyáregyháza Nagyközség Önkormányzatának Képviselő-testülete a Nyáregyházi Polgármesteri Hivatal 2018. évi munkarendjében a 2018. december 21-28. napokra igazgatási szünetet rendelt el az ünnepek miatt.

Ezen időszakban a halaszthatatlan intézkedést igénylő ügyekben a 29/690-182 telefonszámon lehet üzenetet hagyni, ezt naponta ellenőrizzük és ennek alapján a szükséges intézkedéseket megtesszük.

Az igazgatási szünet utáni első munkanap, a szokásos munkarendben: 2019. január 2-án szerdán 8.00 órától.

 

Cimlapról lekerülés dátuma: 
csütörtök, 2019, január 3 - 09:26